Wonen in de Koperhorst?

Bent u of uw familielid op zoek naar een tijdelijk of langdurig verblijf? Wij ontvangen graag uw aanmelding en indicatie!

Direct aanmelden

Praktische zaken

Waar bent u naar op zoek? Klik op één van de onderstaande linkjes om direct naar het betreffende item te gaan:

Brandveiligheid

Vanwege de brandveiligheid mag niemand iets in de gangen plaatsen. Er zijn overal in het gebouw rookdetectors aangebracht.

Woning

U kunt uw woning geheel naar eigen smaak inrichten, ook de stoffering. We raden u wel aan om te kiezen voor laagpolig tapijt of vinyl.

U maakt van uw woning uw eigen huis, echter een seniorenbed stellen we wel zeer op prijs.

Wonen in één van onze appartementen betekent uiteraard dat u een eigen voordeur heeft die u op slot kunt doen wanneer u wilt. Het is aan u te gaan en staan waar u wilt.

Bent u langer dan een dag afwezig? Dan willen we dat wel graag weten in verband met calamiteiten. Afwezigheid kunt u aan de receptie doorgeven.

Huisdieren

U kunt – in overleg – uw huisdier meenemen als u in de Koperhorst komt wonen. Voorwaarde is wel dat u er zelf voor kunt zorgen en het geen overlast geeft aan medecliënten.

Vuilnis

De vuilnis wordt één keer per week opgehaald. Flessen en kranten dient u gescheiden aan te bieden.

Opname consulente

De cliëntadviseur is het eerste aanspreekpunt en hij / zij kan u informeren over de Koperhorst. Onze cliëntadviseur regelt de inhuizing, introductie en sociale begeleiding. Onze adviseur is voor de bewoners van de aanleunflats uw vraagbaak binnen de Koperhorst op sociaal terrein. 

Procedure: zakelijke post doorsturen

Wanneer er tijdens of na een opname wordt doorgegeven – door familie of andere(n) – dat de inkomende zakelijke post doorgestuurd moet naar iemand anders dan de cliënt, dan moet dit officieel vastgelegd worden op een Prezo-formulier.

Op dit formulier dienen zowel de de cliënt zelf, als de betreffende familie of bewindvoerder voor het correspondentie, te tekenen voor akkoord en het adres.

Dit formulier gaat in dossier van de desbetreffende cliënt en er worden twee kopieën gemaakt:

  1. Voor receptie
  2. Voor administratie