Praktische zaken

Brandveiligheid
Vanwege de brandveiligheid mag men in de gangen niets plaatsen en zijn overal in het gebouw rookdetectors aangebracht.

Woning
U kunt uw woning geheel naar uw eigen smaak inrichten, ook de stoffering. Wij raden u wel aan om te kiezen voor laagpolig tapijt of vinyl.

U maakt van uw woning uw eigen huis, echter een seniorenbed stellen wij wel zeer op prijs.

Wonen in één van onze appartementen betekent uiteraard dat u een eigen voordeur heeft die u op slot kunt doen wanneer u wilt. Het is aan u te gaan en staan waar u wilt, maar als u bijvoorbeeld langer dan een dag afwezig bent, willen we dat, in verband met calamiteiten, wel graag weten. Afwezigheid kunt u aan de receptie doorgeven.

Huisdier
U kunt – in overleg – uw huisdier meenemen als u in de Koperhorst komt wonen. Voorwaarde is wel dat u er zelf voor kunt zorgen en het geen overlast geeft aan medecliënten.

Vuilnis
De vuilnis wordt één keer per week opgehaald. Flessen en kranten dient u gescheiden aan te bieden.

Opname consulente
De opnameconsulente is het eerste aanspreekpunt en kan u informatie over de Koperhorst geven, regelt de inhuizing, introductie en sociale begeleiding. De consulente is voor de bewoners van de service- en zorgwoningen en seniorenwoningen uw vraagbaak binnen de Koperhorst op sociaal terrein.

ZAKELIJKE POST DOORSTUREN PROCEDURE
Wanneer bij opname of later doorgegeven wordt door familie of andere(n)  dat de inkomende
zakelijke post doorgestuurd dient te worden aan een ander dan eigen cliënt zal dit officieel vastgelegd moeten worden op een Prezo-formulier. Op dit formulier dient de cliënt zelf te tekenen voor akkoord en de betreffende familie of bewindvoerder voor het correspondentie –adres.

Dit formulier gaat in dossier van desbetreffende cliënt en er worden 2 kopieën gemaakt:
voor receptie
voor administratie